Press

Hello Eventként folytatja a Confhotel Event

 

Megváltozott tulajdonosi struktúrával, új névvel és arculattal, kibővült szolgáltatásokkal működik tovább az ügynökség.

 

17. születésnapján nevet vált a több mint egymilliárdos árbevételű rendezvényszervező cég. A névváltással párhuzamosan növelte tulajdonrészét az ügynökséget is tulajdonló cégcsoportban Erdős Ákos.

 

A MICE piacon erős márkanévvel rendelkező Confhotel új névvel, valamint új, a korábbitól erőteljesen különböző arculattal folytatja munkáját.

 

A váltást leginkább az elmúlt egy-két évben tapasztalható, rendezvényszervezői és megrendelői oldalon is jelentkező attitűdváltás, a rendezvényszervező cégek feladatainak kiszélesedése és a vállalati kommunikációs célokhoz való egyre szorosabb kapcsolódása indokolta.

 

A Hello Event a klasszikus rendezvényszervezésen túl tehát, adott márkához- vagy céges rendezvényhez kapcsolódó kommunikációs feladatok ellátásában is részt vállal.

 

A cég új arculatának megtervezésekor az elsődleges és legfontosabb cél az volt, hogy ne a Confhotel „átcsomagolásának” gondolják az ügyfelek a váltást, hanem érzékeljék a teljes megújulást, a merészebb irányokat, a bátor újításokat.

 

 

Tények és adatok

A Hello Event elődje, a Confhotel Event 2000. óta működik a rendezvényszervezői piacon.

 

A cég 2016-os árbevétele meghaladta az egymilliárd forintot. A cégcsoport egyesített árbevétele 2016-ban közel kétmilliárd forint.

 

A Hello Event csapatában jelenleg 15 fő állandó rendezvényszervező és további 8 szakember dolgozik, mely az idei év végére várhatón további 4-5 kollégával bővül.

 

A Hello Event ügyfelei többek között a Microsoft Magyarország, a Lufthansa Systems, a Booking.com, a MOL, az NNG, a British Telecom, a Samsung és a Vodafone.

 

A Hello Event a Confhotel Cégcsoport tagja, melyben megtalálható az azonos nevű digitális ügynökség, utazási iroda valamint a Larus Étterem és Rendezvényközpont.